گروه معماری اکسیر سازه

بازنوسازی

بازنوسازی اکسیرسازه

با خدمات ما بیشتر آشنا شوید

پس از گذشت چندین سال از عمر بنا، ساختمان ها کهنه و فرسوده می‌شوند و دیگر برای سکونت چندان مناسب نیستند. به عنوان مثال مصالح ساختمان دچار فرسایش می‌شوند و در برابر زلزله آسیب‌پذیر می‌شوند، ازاین‌رو باعث بروز خطر شده و امنیت ساختمان کم‌رنگ می‌شود. بازنوسازی به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که باعث افزایش ماندگاری خانه می‌شود و در طی آن بخش‌هایی از خانه که به تعمیر احتیاج دارند، موردتوجه قرار می‌گیرند و مشکلات متعددی را جهت آسودگی و آسایش و استفاده ی راحت برطرف نمود که به دو نحو ساختاری و تزئینی صورت میگیرد.

در روش تزئینی توجه روی دیوارها (با استفاده از نقاشی یا کاغذدیواری)، کف بنا (با استفاده از سرامیک، کف‌پوش و …) تعویض شیرآلات تعویض درب و اینگونه موارد است. اما در روش ساختاری علاوه بر مواردی که ذکر شد، طراحی نقشه و بهینه سازی فضا، ساخت و مرمت، نوسازی تاسیسات هم در نظر گرفته می شود. از مهمترین عوامل چه در بازسازی و چه در پروژه های 0 تا 100 تاسیسات مختلف ساختمان است ; چرا که بخش نهان ساختمان را شامل میشود و عیب نقص در این بخش میتواند مشکلات زیادی را برای ساکنان ایجاد کند.

با توجه به بالا رفتن قیمت ملک برای جلوگیری از هزینه های گزاف و چالش های یافتن یک ملک مناسب، می‌توان به جای تعویض، به بازنوسازی ساختمان مورد نظر پرداخت و از فرسودگی آن نترسید، چرا که قابل‌ترمیم هستند. استفاده از دانش و تجربه متخصصان در حوزه بازسازی می‌تواند تا حد زیادی از هدر‌رفت بودجه و زمان شما جلوگیری کند. پس بهتر آن است که برای مرمت بنا و ساختمان خود به افراد متخصص رجوع کنید. برای آفرینش یک فضای مطلوب با مدیریت زمان و هزینه ما در کنار شما هستیم.

IMG 8967 min